Dag 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman en Jorn Avontuur - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman en Jorn Avontuur - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Herman en Jorn

Blijf op de hoogte en volg Herman en Jorn

24 Oktober 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal mensen van het thuisfront, met herman en jorn.

Het was een enerverende dag met veel belevenissen. We zijn met recht op avontuur!

Eerst gingen we duitsland in. Nou, dan weet je het wel: dat is lekker hard rijden!! Maar van al dat rijden moet je ook soms plassen, dus dat zijn we gaan doen. Er moet eigenlijk altijd betaald worden voor de wc, maar dat is superkut want wie betaalt er nou nog met kleingeld in 2k15. Anyway, Jorn had geen geld, maar zoals hij zelf zei met vriendelijk kijken kom je een heel eind en dat bleek wel want hij kreeg een voucher om gratis te plassen (zie foto).

Dat duitsland eigenlijk een knettergek en debiel land is bleek toen we geld wilden pinnen. Eerst werden we naar een geldautomat (dat is duits voor geldautomaat) gestuurd omdat je alleen aan de kassa kon betalen met een creditcard. Toen ging ik dat proberen en lukte het niet. Nou wij om hulp vragen bleek dat je je pasje andersom moet draaien (zie foto).

Vlakbij de geldautomat hing een tyfuslelijk schilderij (zie foto met jorn en fucking lelijk schilderij).

Toen gingen we weer rijden en plassen en vonden we een fiets. Nou, je kunt de grapjes zelf wel bedenken (zie foto).

Nou, en toen kwam het meest bizarre van de reis. Herman had een route gepland via google maps en alles was leuk en aardig totdat er ineens kwam te staan: nog zus en zoveel kilometer tot en dan een logootje van een veerdienst. Bleek dat we met de pont naar Denemarken moesten.

Wat een ellende. Niet alleen is het havengebied van Kuttgarden (zo heet het niet, maar zou wel moeten) super kut en lelijk, we moesten door dit geintje ook nog eens 84,- euro aftikken. Holy shit. VIERENTACHTIG EURO. En drie kwartier wachten tot die trekschuit aankwam!! Maar wel taxfree shoppen. Dus dat hebben we gedaan (zie fotos).

We zijn uiteindelijk veilig en wel aangekomen in Kopenhagen. Nu maar zien of Kopen ons kan beHagen! Haha.

Groetjes van hermna en jorm.

Jorien:

leuke site heb je hoor geoetjes.veel plezier in het hohe noorden maak er een leuke tijd ban jongens

• 25 Oktober 2015 - 03:52

Herman En Jorn Op Avontuur:

dankjewel jrien grtjs hermns en jofn

• 25 Oktober 2015 - 12:26

Jan En Annie:

Hallo jongens wat een spanend verhaal!!
    Veel plezier en pas op voor zakkenrollers!!!1!
    Groetjes Jan en Annie uit Oude Pekela