Mijn eerste reis *onze - Reisverslagen van Herman en Jorn Op Avontuur - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis *onze - Reisverslagen van Herman en Jorn Op Avontuur - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis *onze

Hallo,

Wij zijn Herman en Jorn en we gaan op avontuur!

We zijn vanmorgen om 11:48 u vertokken richting Kopenhagen, maar het is de vraag of we dat halen. Daarvoor moet je blijven lezen! Haha.

We schrijven onze eerste blog op Shell station Lukasgat, nog ergens voor Apeldoorn. Onze eerste pitstop. En het avontuur is al begonnen, want Jorn liet net z'n koffie vallen maar miste gelukkig net een meneer die ook bij de automaat stond. Gelukkig maar!

Jorn haalt nu even een snack terwijl ik deze blog typ.

Dankjewel voor het lezen, en tot de volgende keer!

Groeten,

Herman en Jorn

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2015

Afscheid

25 Oktober 2015

Christiana

25 Oktober 2015

Clubbing

24 Oktober 2015

Dag 1

24 Oktober 2015

Herman en Jorn op Avontuur
Herman en Jorn

Wij zijn Herman en Jorn en we gaan op avontuur

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9986

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis *onze

Landen bezocht: